Doorgaan naar hoofdcontent

Lentesjaal #3

Hier is dan de derde en (voorlopig) laatste lentesjaal in de rij na de eucalyptus groene Lentesjaal #1 en de berkwitte Lentesjaal #2. Zo veel leuke reacties kreeg ik op deze sjaals! En vragen ook, want er gingen vervolgens best wel een aantal dames aan de slag met dit patroon. Het patroon van Jessie at Home is namelijk niet voor iedereen even duidelijk, zo bleek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer ook echt even goed moest kijken. Maar als je het eenmaal doorhebt, dan is het patroon eigenlijk heel eenvoudig. Ik maakte een Nederlandse vertaling van het patroon.


Ook deze derde Lentesjaal haak ik met 7 bollen Yarn and Colors Epic en haaknaald 8.0. Ik koos deze keer voor de kleur Denim.


Een fijne kleur die goed te combineren is met vele lente-outfits.



Reacties

  1. Mooie sjaal!
    En ideaal die "bolhouder" he, ik gebruik hem ook continue.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer mooi. En ik heb het nederlandse patroon even bekeken. Mooie prestatie geleverd zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, een succesformule die moét je gewoon een paar keer opnieuw haken hé. Super dat je een vertaling maakte! Je blauwe versie is ook weer geslaagd, ik twijfel nog welke ik de mooiste vind van alle 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook heel erg mooi.
    Wat lief dat jij de Nederlandse vertaling maakte.
    Ik ga even kijken via je link.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n prachtige sjaal!
    Helemaal "mijn" kleur. Heel mooi.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ook gewoon een heel leuke sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke sjaal. Die andere vond ik ook al mooi, en deze is ook ontzettend mooi. Lekker om te dragen als het iets koeler iets.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Daphne, een geweldig mooie sjaal. Ik wil hem graag haken, maar ik krijg het patroon van Jessie niet te pakken. De site opent gewoon niet. Kun je me helpen?
    Alvast bedankt!
    Groetjes, Anneke Meijsen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anneke,
      Ik krijg de website zonder problemen geopend. Mocht het je toch niet lukken, stuur me dan maar even een mailtje, dan zorg ik ervoor dat je de vertaling krijgt.

      Verwijderen
  9. Dag Daphne,

    Ik zou graag de sjaal willen haken, maar zie het patroon niet op de site van jessie.
    Kun je me er aan helpen?
    bvd.

    hartelijke groet,
    Metasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad lastig te vinden op de website. Als je me even een mailtje stuurt, dan stuur ik je de vertaling toe.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas