Doorgaan naar hoofdcontent

Wandhanger DIY

Make today the day to learn something new.
 
Deze en enkele andere quotes zocht jongste uit om uit te printen en eenvoudig te maken tot een wandhanger voor haar juffen en meester voor de meester- en juffendag. En nu ik 'm zo weer lees, deze quote, zie ik hoe toepasselijk ie ook was voor mijn week. Ik worstelde me door de taaie kost van de AVG en ik kan niet ontkennen dat ik er behoorlijk chagrijnig van werd. Ik vraag me serieus af hoe het de bedoeling kan zijn dat je je met je hobbyblogje zo moet indekken, want zo voelt het. En ik hoop maar dat het allemaal goed is zoals ik het heb opgeschreven.
 
 
Ook op persoonlijk vlak had ik deze week een leermomentje. Ik gebruik de term leermomentje normaal gesproken eigenlijk vooral als er iets is misgegaan en waar dan wat van geleerd kan worden. Maar soms ontdek je dat dingen gewoon goed werken als je ze op een bepaalde (nieuwe) manier aanpakt. En dat was deze week het geval.
 

 
 
Maar goed, vandaag was het dus meester- en juffendag in groep 7 van jongste. Elk jaar knutselen we dan een klein cadeautje. Jongste had voor deze DIY maar weinig instructie nodig, zo simpel is ie. Oudste maakte er ooit ook al eens een paar voor haar juffen en meesters (zie Quotes voor aan de muur, hier schreef ik ook uit wat je ervoor nodig hebt en hoe je ze maakt) met bestaande printables. Jongste wilde graag zelf een paar passende quotes zoeken, ze uittypen en er een passend plaatje bij zoeken. En zo gebeurde het dus.
 

Nu ik dit berichtje aan het schrijven ben, bedenk ik me dat ik jongste uit school helemaal niet heb gevraagd wat de meester en juffen ervan vonden. Straks maar eens doen, als ze terug is van de hockeytraining.




Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuk idee. En super leuke quotes.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke quotes vooral!
    Fijn einde van je week, Daphne.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk idee Met mooie quotes.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaan vast meteen een ereplaatsje krijgen aan de muur van enkele klassen!
    Superleuk toch, zo'n creatieve dochters... Die van mij 'haat' knutselen, heel vreemd, misschien is het een wisselkind ;-) Haha!
    Geniet van je weekend Daphne! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie cadeautjes!
    Zo leuk zelfgemaakte cadeaus. Heeft ze knap gedaan.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Straks heeft iedereen een privacyverklaring. En nu moeten we aan iedereen actief toestemming gaan geven om volgens die verklaringen onze persoonsgegevens beschikbaar te stellen. We zijn mooi klaar met de AVG.
    Leuk en origineel cadeautje. Jouw jongste heeft superleuke quotes uitgezocht. De hangers zien er prachtig uit. Compliment voor jouw dochter/

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! Het zal zeker gewaardeerd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon