Doorgaan naar hoofdcontent

Kanten slinger

Slingers heb je nooit genoeg! Ik haakt er al een heleboel! Meestal zijn het strakke vlaggetjes die ik haak, maar al bladerend in het boek Meer Kant Haken van Sascha Blase-van Wagtendonk kwam ik de kanten slinger tegen. Een leuk projectje voor tussendoor.


Net als de mini-slinger Die ik laatst haakte, gebruikte ik ook voor deze vlaggenlijn een bolletje Scheepjes Sunkissed, een ietwat gemêleerd katoentje. 


Het wachten is nu op het volgende feestje...

Reacties

  1. Wat een lieve slinger, mooie kleur ook! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke slinger. Ook echt een jou kleur :-).
    Fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is gewoon zo leuk!!
    Ik hou ook wel van jou strakke slingers, zonder al teveel poespas, maar deze zijn toch ook wel heel mooi.
    Ik wil steeds nog een vlaggenlijntje haken voor in onze caravan, maar het is er nog niet van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. En voor de afwisseling ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve slinger is dit.
    Mooi garen heb je gebruikt.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie! Kun je geloven dat ik nog nooit een slinger heb gehaakt?? En ik ben het al zo lang van plan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They are really cute!
    Nexy week it's the birthday of my mother in lay, and now I'm thinking of making something like this for her. Thanks for inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon