Doorgaan naar hoofdcontent

Herfstsjaal

Een van de patronen die ik tot op heden het vaakst haakte is zonder twijfel de puntsjaal in granietsteek. Het oorspronkelijke patroon is volgens mij niet eens al sjaal bedoeld, maar juist zo mooi als sjaal in al zijn eenvoud. Het liefst haak ik 'm met mijn favoriete Yarn and Colors Epic. Dit garen heeft zoveel prachtige kleuren in het assortiment, dat ik de sjaal tot op heden maar een enkele keer in een kleur haakte die ik al eerder voor de sjaal had gebruikt.


Deze keer koos ik voor legergroen, helemaal gaaf voor de herfst.


Zo stoer vind ik 'm in deze kleur!


Nog steeds krijg regelmatig vragen over dit patroon. Wanneer je gaat naar de website van Jessie At Home, scroll dan even naar beneden tot je DUTCH PDF HERE ziet. Je moet even goed kijken, want de pagina staat redelijk vol met foto's en reclames, waardoor het niet zo opvalt. Klik je op de link DUTCH PDF HERE, dan ga je naar de door mij gemaakte Nederlandse vertaling.


Reacties

  1. Mooi weer. En ik heb je vertaalde patroon voor de zekerheid opgeslagen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer, ziet er warm uit een de kleur.... Prachtig, is echt "mijn" kleur, die herfst tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Weer een mooie stoere sjaal. Erg mooi, gave kleur ook.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon