Doorgaan naar hoofdcontent

Babyslofjes

Soms krijg ik van die leuke verzoekjes, zoals deze keer, toen mij werd gevraagd om babyslofjes te haken om aan opa en oma een zwangerschap aan te kondigen. Zo leuk om deelgenoot te zijn van zo´n bijzonder geheim!

De dame in kwestie wilde graag slofjes met een strikje. Eerder haakte ik al superschattige babyslofjes volgens het patroon van Thuis door Titia. Dit patroon gebruikte ik nu weer als basis. Ook nu gebruikte ik Scheepjes Stonewashed garen. In plaats van de reliëfstokjes haakte ik een aantal rijen halve stokjes waar ik een koordje doorheen reeg.

Voor dezelfde dame mocht ik nóg een paar slofjes haken, maar met ander garen en een ander patroon. Op een ander moment zal ik deze ook laten zien.

Reacties

  1. Wat een schatjes. En een leuke manier om een zwangerschap kenbaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige slofjes. Echt te schattig. Leuk idee om zo je zwangerschap bekend te maken, en leuk om deelgenoot te zijn van zo'n leuk geheim.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig!
    Leuk om deelgenoot te zijn van zo'n bijzonder en wonderlijk geheim.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige slofjes. Heel mooi idee om zo het grote nieuws bekend te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas