Doorgaan naar hoofdcontent

Plantenhanger Hang In There

Een tijdje terug liet ik de Hangin' Around Plantenhanger zien, die ik had geknoopt met grijs macramé garen. Enige tijd later, tijdens een van mijn vele bezoekjes aan By Philon, de wolwinkel van Saskia in Berkel-Enschot, zag ik dat zij wat dikker macramé garen nieuw in haar assortiment had opgenomen van Lammy. Ook met dit garen zag ik al meteen een mooie geknoopte plantenhanger voor me.


Ik koos voor off-white en ging thuis vol enthousiasme aan de slag. Meteen voelde ik het verschil met macramé garen dat ik eerder gebruikte. Dit garen, Lammy Macramé 8, is niet alleen dikker, maar voelt ook lekker zegt en knoopt nog lekkerder weg.


Het knooppatroon werkte ik weer uit, je kunt het hier gratis downloaden:



Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie plantenhanger. Echt super gaaf. Super lief dat je ook telkens het patroon deelt.
    Fijn weekend.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi de lichte kleuren van de plantenhanger bij de lichte kleuren in jullie huis samen met het frisse groen van de plant.
    Je patroon sla ik op. Dank je wel voor 't delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon