Doorgaan naar hoofdcontent

Potten & Pannenlappen

Een tijdje geleden maakte ik een set pannenlappen op verzoek. Een heerlijk haakprojectje voor tussendoor. Ik haakte nog een set, nu in antraciet, als cadeautje. 


Wil je ze ook haken? Check dan mijn vorige post over de Pannenlappen, daarin vind je een link naar het patroon.


Mijn zusje maakte voor mij een set ronde labels, leuk voor aan een cadeautje.


Ook kreeg ik van haar voor mijn verjaardag een hele toffe stempel met mijn logo, gemaakt door Vivienne van Ozizo. Hiermee wordt het inpakken van cadeautjes en pakketjes nóg leuker.


Reacties

  1. Echt mooi, die pannenlappen! Nog mooier, de stempel met je logo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, ik ga ze zeker maken voor mijn vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wauw, die stempel. Wat professioneel en leuk zeg. wat een mooie pannenlappen. Erg handig ook.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof de pannenlappen en leuk om ze cadeau te doen! Gaaf het stempel, ziet er gelijk heel profiee uit! ♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze!
    Ik heb ze van 't zomer gehaakt nav jouw patroon. Idd leuk als tussendoortje.
    Wat een gave stempel! Ik ga eens even op het linkje klikken. Maakt je cadeautje helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pannenlappen, je hebt die altijd goed nodig, hé? Ik althans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt