Doorgaan naar hoofdcontent

Mini Tasje Mijsje

Een fijn vooruitzicht, die lange weekenden de komende weken! Dit weekend vieren we Pasen, gelukkig niet met een overvolle agenda. Dus vooral lekker bijtanken en genieten van het mooie weer.

En natuurlijk ga ik een beetje haken en breien. Er ligt weer een fijn verzoekje op me te wachten, daar ga ik mee aan de slag. En het vest van oudste dat ik aan het breien ben, daar moet ik ook echt mee verder, maar dat vraagt momenteel om wat extra doorzettingsvermogen.

Ik wens je een fijn Paasweekend, geniet van al het moois en gezelligs. En mocht je nog paaseieren gaan zoeken, haak er dan nog even een gezellig tasje voor. Zoals het tasje hierboven, een patroon van @vleugjegroen dat ik vond op Instagram. Of het paasmandje dat ik vorig jaar maakte. 

Want zo groot als de kids hier al zijn, paaseieren zoeken vinden ze nog steeds leuk. :-)

Reacties

  1. Zijn alle paaseieren al gevonden? Met zo,n lief tasje is dat vast gelukt.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een superleuk tasje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt