Doorgaan naar hoofdcontent

Baby slofjes

Eens in de zoveel tijd krijg ik het verzoek om een paar babyslofjes te haken. Zo'n leuk projectje voor tussendoor is dat, waarvoor altijd wel tijd te vinden is. Als basis gebruik ik eigenlijk altijd het patroon van Thuis door Titia. De ene keer maak ik ze met een omslag, de andere keer met een gehaakt vetertje erdoor.

Eerder haakte ik ze al met Scheepjes Softfun en Scheepjes Stonewashed. Deze keer haakte ik ze met Yarn and Colors Charming in de kleur Birch. 

Reacties

  1. Wat een lieve slofjes!
    Leuk om ze te haken ook ... aangezien ik breien een stuk lastiger vind. Ik ga het patroontje eens even opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas