Doorgaan naar hoofdcontent

Knitting For Karin

Op de Instagram pagina van 't Wolhuis zag ik een oproep aan breisters om voor een goed doel een sjaaltje te breien. Met de actie Knitting For Karin willen zij geld inzamelen voor Kom Op Tegen Kanker, een Belgische organisatie die geld inzamelt voor onder meer ondersteuning van patiënten en onderzoek.
Het garen werd gesponsord door 't Wolhuis en als vrijwilliger kon je je aanmelden voor een gezamenlijke breimiddag of het bolletje ophalen of thuis laten sturen. Ik meldde mij aan voor het breien van het sjaaltje op afstand en ontving niet veel later het bolletje.
Voel goede moed en zin ging ik aan de slag. In het begin moest ik erg wennen aan het garen. Ik trok het wel 10 keer uit om opnieuw te beginnen, omdat ik het niet netjes vond.
Eenmaal op gang raakte ik gewend aan het garen. Het fijne patroon hielp daar ook wel aan mee. Tijdens het breien was ik eigenlijk vaak te moe waardoor ik er met mijn hoofd niet goed bij was, maar op een of andere manier zat het ritme toch in mijn handen en hoefde ik maar een enkele keer "terug te breien".
Op het kaartje dat bij het wolletje werd meegestuurd, mocht ik (naast mijn naam) ook opschrijven wie ik in gedachten had tijdens het breien van het sjaaltje. Wil je ook een sjaaltje breien? Dat kan zo lang de voorraad strekt (check hier). Op 31 januari 2024 moet de laatste lichting binnen zijn.

In gedachten bij M ♡

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas