Doorgaan naar hoofdcontent

Handwerkhulpje

De afgelopen weken zit ik weer helemaal lekker in mijn haak- en brei-flow. Misschien heeft dit ook wel te maken met de tijd van het jaar. Nu het minder lekker weer is en het eerder donker is, vind ik het weer heel fijn om me op een lekker plekje te nestelen met een handwerkje. Het nadeel is wel dat ik het handwerken met minder licht echt wel lastig vind, zeker als ik werk met donkere kleuren. 

Nu had ik al eens speciale lampjes hiervoor gezien. Ik dol ben op alle haak- en brei gadgets, heb er inmiddels ook al aardig wat verzameld, maar een lampje had ik nog niet. Leuk dus om eens te proberen of het mij zou helpen met het handwerken in het donker.

Ik mocht de neklamp van Aquila Pro uitproberen. Wat me meteen opviel was het zachte en soepele materiaal. De lamp vouwt zich soepel om je nek en is licht van gewicht. Het lampje kan eenvoudig gedimd worden, wat ik heel prettig vind. Zo is het licht niet te fel en is het rustig voor mijn ogen. Heel fijn als je gevoelig bent voor fel licht. In totaal zijn er 3 standen, dus je kunt het licht naar eigen wens aanpassen. Het lampje heeft een oplaadbare batterij die tot wel 72 uur mee gaat.

Het lampje kan ook neergezet worden, handig als je 's avonds een patroon wil lezen. Ik kan me ook voorstellen dat het lampje fijn is als je ´s avonds een boek of de krant leest.


Een leuk cadeautje voor de feestdagen voor een creatieve vriendin toch? 

Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 

Reacties

  1. Wat een handig lampjes. Fijn zonder snoer (mijn haakstoel staat niet dichtbij een wandcontactdoos). Eentje om te onthouden.
    Mooie granny's in fijne kleuren zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er ook zo mooi stijlvol uit, dat vind ik ook wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bardzo fajny gadżet :) dopiszę do swojego listu do Św. Mikołaja ;-) dziękuję za inspirację

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your post about the "handwerkhulpje" (crafting aid) is incredibly helpful. It's always exciting to discover new tools and gadgets that can make our crafting projects easier and more enjoyable.
    krazycouponclub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas