Doorgaan naar hoofdcontent

Babyroze slinger

Heel leuk vind ik het als ik in opdracht projectjes mag haken. Deze opdrachten komen niet alleen vanuit mijn directe omgeving, maar ook van mensen die mijn blog of foto's op internet hebben gevonden en mij hiervoor benaderen.


Zo kreeg ik de vraag of ik een babyroze slinger wilde haken zoals ik eerder maakte in zacht blauw en groen (zie het blogbericht Vrolijke vlaggetjes).
 
 
Nu ben ik dol op het haken van slingers, dus de vraag was nog niet gesteld of ik was al aan de slag.
 
 
Een korte werd het, van slechts 1 meter lang, voor aan de box.
 

Het idee van dit leuke vlaggetje met friebelrandje komt van Jip by Jan. In plaats van de "friebel" haakte ik een picotsteek.

Reacties

  1. Erg leuk zeg! Je haakwerk ziet er ook heel mooi uit, dus ik begrijp goed dat mensen dit van je vragen!!

    Groetjes Marijke @zusjeknus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een roze slinger! Ik ben momenteel helemaal verliefd op alles wat roze is, dat krijg je als je zwanger bent van een meisje ;-) Misschien ga ik er ook een haken voor aan de box, is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En zo leuk dat je af en toe opdrachten krijgt! Ik krijg er niet zo vaak, maar ik vind het het fijnst als ik er nog wat creatief in mag zijn, zoals jij nu met de randjes. Die box zal echt prachtig zijn met deze vlaggetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve slinger!
    Leuk idee om aan de box te hangen.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht zeg!!
    En je hebt er een prachtige vlaggenlijn van gemaakt, zal vast heel mooi staan aan de box.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon