Doorgaan naar hoofdcontent

Strandtas

Genieten jullie ook zo van het prachtige weer? Want wat boffen we toch! Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik 25 graden warm genoeg vind, maar mij hoor je niet klagen. Afgelopen donderdag vierden we de 10e verjaardag van onze jongste. Het was een prachtige dag met een stralende jarige. 10 jaar, wat vliegt de tijd. Ook ons kleine meisje wordt groot en dat voelt best een beetje gek.


Gelukkig blijft ons huis nog redelijk koel. Op de middagen dat het erg warm is in de tuin, blijven we gewoon binnen en passen we ons ritme aan.


Met een fijn haakprojectje lukt me dat prima, haha. Beetje haken, ideeën uitwerken, heerlijk. En verder lekker rustig aan.


Mijn schatten zullen straks waarschijnlijk de verkoeling gaan opzoeken bij het zwembad. De strandtas staat in ieder geval al klaar. Mijn rieten boodschappentas leukte ik op met kleine mandala's, de bovenkant haakte ik dicht en sloot deze met een lint.


Het idee en patroon van de mandala's komt van Anabelia, die een prachtige strandtas maakte. Haar blog is sowieso het bekijken waard, ze maakt de prachtigste dingen.

Ik wens je een fijn, zonnig weekend toe!


Reacties

  1. Oh, wonderful, my dear! The color combination you've chosen looks so fresh. And I also love the way you've closed the top with crochet and ribbons. So nice!! I've pinned. Have a great weekend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke strandtas. Mooi dat je het zo opgepimpt. De kleuren zijn erg mooi.
    Fijn weekend. geniet van het mooie weer bij het zwembad.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt. Vooral die bovenkant vind ik top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige strandtas! Zo wordt naar het strand/zwembad gaan een nog groter feestje.
    Heel mooi gedaan!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om de bovenkant een beetje te sluiten! Zo valt alles er niet uit. De kleurtjes zijn ook weer lekker fris. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Mooie kleurtje heb je gebruikt.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat mooi gedaan! Zijn we weg naar het strand?!

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij hebben zo'n heerlijke tijd gehad op de camping, zo fijn, dat mooie weer.
    Je tas os echt te gek geworden.
    Wat een gave kleuren en die bovenkant, echt mooi gedaan.Een leuke, fijne zwemtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Staat ook al een tijdje op mijn To Do-list, maar ik kom er steeds niet aan toe, maar nu ik deze tas van jou zie, is hij weer wat plaatsen gestegen op de lijst. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I am in LOVE with the trending straw bags. This one is gorgeous! And the colors are perfect for a coastal/beachy feel. Pinning for inspiration. Found you at the Link Your Stuff Party :)
    I am running a year long Granny-Spiration Challenge. If you have any granny-inspired projects, I would love if you came and linked up with us :) There’s also a yarn giveaway going on right now. It can be found here: http://eyeloveknots.blogspot.com/2017/06/june-granny-spiration-challenge.html
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon