Doorgaan naar hoofdcontent

Stoere mand

Een tijdje terug kreeg ik een leuke mail van Hobbii met de vraag of ik het leuk vond om garen te testen en hierover te schrijven op mijn blog. Hobbii is een wolwebwinkel uit Denemarken die zich sinds dit jaar ook richt op de Nederlandse markt.
 
 
Omdat ik op dat moment even niet zo goed wist wat ik dan zou willen haken, nam ik een kijkje op de website van Hobbii. Ik was verrast door het grote aantal toffe patronen, waarvan een waar mijn oog direct op viel, de mand met de leren hengsels.
 
 
Al langer wilde ik een wat grotere mand haken, maar ik wist niet goed wat voor garen ik hiervoor moest gebruiken om er een stevig exemplaar van te maken. De leren banden vond ik ook te gek, dat maakt de mand zo lekker stoer.
 
 
Deze mand moest het dus worden. Samen met Laudy van Hobbii bekeek ik welk garen en welke kleur het best aan mijn wensen voldeed. Het werd Hobbii Ribbon. Het complete pakket voor de mand, met de leren banden en de holnieten voor de bevestiging van de banden, werd enkele dagen later bezorgd. Ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan.
 
 
Het garen voelde verrassend zacht, maar bleek toch heel stevig en is daardoor erg geschikt voor het haken van stoere woonaccessoires. Met slechts een bol haakte ik in no time een flinke mand. Vervolgens maakte ik er de leren hengsels eraan, die de stoere look helemaal afmaken.
 
Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 
 

Reacties

  1. Wat een ontzettend leuke mand is dat geworden! Een goede reclame voor dit garen, lijkt me zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te proef te mogen haken. Heel verrassend dat garen.
    Het heeft zeker een stoer resultaat. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat gaaf dat je mocht zo garen mocht proefhaken. Wauw, heel gaaf. Wat een mooie mand heb je gemaakt. Echt heel stoer.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verzoek kreeg je.
    Toffe mand! Deze mand zou ook in ons huis heel mooi staan. Ga het garen onthouden.
    Veel plezier van je mooie mand.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mand! Netjes afgemaakt met de lederen banden.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas