Doorgaan naar hoofdcontent

Strandtas

Trots vertelde ik je al eerder dat er weer een supertof boekje is uitgekomen in de reeks haakboekjes voor de Esther Vergeer Foundation: Zomer & Zee Haaksels. In dit boekje staat het door mij ontworpen patroon van de Strandtas.


Ik haakte de tas met Yarn and Colors Epic in de kleuren Cream, Ice Blue en Eucalyptus. Natuurlijk kun je de tas ook met hele andere kleuren haken. Of helemaal in één kleur. Met dit patroon kun je eindeloos variëren, zowel in grootte als in motief. Zo haakte ik zelf al een miniversie met smalle strepen, een leuk maatje voor de meiden.


Zomer & Zee Haaksels is het derde haakboekje in een reeks van vier boekjes dat wordt gemaakt voor de Esther Vergeer Foundation. In het boekje vind je, naast mijn patroon, leuke patronen van Tessa van Riet-Ernst, Amilishly Design, RiannesHaaksels, MrsHooked, Mooi van Draad, Huis&Haak, CutiePie Designs en Yarn and Gingertea.

Je kunt het boekje bestellen bij Freubelweb, hier zie je ook meteen welke andere leuke patronen er in het boekje te vinden zijn. Ook is het boekje te koop bij verschillende wolwinkels te koop.

Reacties

  1. Leuk, ik hoop dat ik het vandaag binnen krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de vorige ook alle twee, en wil dit ook wel in mijn bezit hebben. Leuk, je tassen.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer een patroon hebt gemaakt voor dit boekje. De strandtassen zien er leuk uit. Het vorige boekje heb ik gekocht en deze gaat er zeker ook komen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je weer mee gewerkt hebt aan dit boekje.
    Mooie tassen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon