Doorgaan naar hoofdcontent

Zomer

Nog een paar dagen en dan begint bij ons zomervakantie. Die van oudste is deze week al begonnen. Zij is over naar de 4e en al helemaal in de vakantiestemming met alle gezellige activiteiten die ze onderneemt met haar vriendinnen.

Jongste neemt volgende week afscheid van de basisschool met dinsdag de musical en een afscheidsfeest en op woensdag het uitzwaaien op school.

Ikzelf mag nog een paar dagen werken en er ligt nog een haakklus die ik eigenlijk voor de vakantie af wil hebben.

We hebben dus nog drukke week voor de boeg en ik vind het nu wel een mooi moment om je een hele fijne zomer te wensen. Na de vakantie ben ik er weer op mijn blog.


Tot die tijd geniet ik van al het moois dat voorbij komt rondom het boekje Zomer & Zee Haaksels. En van de zomer met mijn schatten natuurlijk.

Reacties

  1. Natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne zomer. En genieten van het zomer&zee boekje dat is je gegund. Zo'n mooi initiatief, en als je er dan ook nog aan mee mocht werken, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie allemaal ook en hele mooie, gezellige, warme vakantie.
    Geniet van alles en iedereen om je heen.
    Tot later🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie gewenst voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van die laatste schoolweek van jongste. Bijzonder.
    Heel fijne vakantie gewenst!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Fijne vakantie. geniet ervan

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je dochter over is naar het volgende jaar. Logisch dat ze nu lekker geniet van haar vakantie.
    De laatste week op de basisschool is altijd bijzonder. Vol leuke en emotionele momenten voor jouw jongste en voor jou.

    Groetjes en fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon