Doorgaan naar hoofdcontent

Stoere Strepen Slinger

Zie hier het tweede ontwerp dat ik maakte voor Let´s get Creative magazine. Na de Zwoele Zomerbries Sjaal kwam er de Stoere Strepen Slinger. Want slingers heb je nooit genoeg! Nu zie je vaak de leukste slingers voorbij komen voor meiden, maar voor jongens zag ik er tot nu toe nog niet zo veel. Deze stoere slinger is geschikt voor jongens én meiden, in deze gezellige zomerkleuren. Ze doen mij denken aan zon en zand.


De slinger haakte ik met Amore Cotton 170 van Borgo de Pazzi, eco garen met een samenstelling van 75% katoen en 25% polyester, dat wordt gemaakt van gerecyclede kleding.


Dit garen was zo vers van de pers dat het tijdens het ontwerpproces nog niet eens op bollen verkrijgbaar was, ik kreeg ze op mooie klossen toegestuurd. Eén ervan zie je op de onderste foto met het magazine.


Het garen heeft een lekker stoere look en is ook erg leuk voor bijvoorbeeld een tas of een stoere woonaccessoire.
Let´s get Creative kost € 8,95 en is te koop bij Borgo de Pazzi verkoopadressen.


Reacties

  1. Oh wauw ... super stoer en in mooie kleuren. Hier houd ik van!
    Garen ziet er mooi uit. Eens even naar op zoek.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vlaggenlijn. Mooie kleurencombinatie heb je ervoor gemaakt.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een vrolijke vlaggenlijn in stoere kleuren. Erg leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanmiddag kreeg ik het magazine in de bus. Ik had het via Twee Steekjes Los in Hattem besteld, en ze kwamen het persoonlijk afleveren. Een actie ivm corona, gratis bezorgen binnen een straal van 10 km rond de winkel. Ja, eventjes reclame maken voor deze leuke actie, dus woon je in de buurt van Hattem, maak er gebruik van zou ik zeggen!
    En wat staan er weer prachtige dingen in, heb er al een paar gezien die ik wel zou willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof, die stoere slinger!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, wat een gezellige slinger in prachtige kleuren.
    Stoer en toch ook weer heel lief

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas