Doorgaan naar hoofdcontent

Let´s Get Creative

Gelukkig gebeuren er in deze onzekere tijden ook mooie dingen! En laten we ons daar vooral op richten. Zo zijn wij creatievelingen gezegend met een heerlijke hobby die we vanuit thuis kunnen uitoefenen. En mocht de inspiratie je even ontbreken, dan heb ik daar een superleuke oplossing voor!


Op 21 maart a.s. komt namelijk Let's get Creative uit, een magazine boordevol inspiratie dat helemaal in een nieuw jasje is gegoten. In het magazine vind je 21 haak- en breipatronen, gemaakt met de garens van Borgo de Pazzi, ontworpen door ontwerpers als Sascha Blase-van Wagtendonk (A la Sascha), Carolien Boele (Created by Carolien), Doreen Loon en (By Door1), Hedwig van der Laan (Studio Hedwig), Mirjam Susan Brinkman-de Witte (Susannahtje), Maartje Bos (IKNT), Natan van Heeswijck (Heartmade by Natan), Linda Modderman, Linda Daas (Wolgelukjes), Jessica Kouwenhoven (Studio Forest Friends), Lindsey van der Hoek (Lindsey Sophie), Annemarie Huijser (Studio Hip en Stip) en Peggy Troch (Beadalie). En ook ik mocht twee patronen ontwerpen voor dit mooie magazine!

Vandaag al viel het magazine bij mij in de brievenbus. Zo mooi is het geworden! Zoals gezegd is het vanaf 21 maart verkrijgbaar bij de Borgo de Pazzi verkooppunten. 

Zo, nu ga ik er eens even op mijn gemakje voor zitten en het magazine lekker uitgebreid doorbladeren. Binnenkort vertel ik je meer over mijn patronen in het magazine.

Reacties

  1. Ook weer zoiets fijns dat je mocht doen. Ik wacht in spanning tot de 21e....een aantal andere uitgaven heb ik ook al hier liggen, dus deze gaat vast ook toegevoegd worden. Het is een mooi rijtje ontwerpers dat je daar opnoemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet de cover er al veelbelovend uit! Ik ben heel benieuwd!

    Fijn weekend!
    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Oh wat leuk dat je weer mocht ontwerpen voor het magazine. Ik heb er nog nooit 1 gehad van het borgo di pazzi magazine. Misschien toch eens een keer doen. Ik ben zeer benieuwd naar alle ontwerpen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook een ontwerp mocht publiceren, ik ben benieuwd. Ik heb de andere magazines ook al in mijn bezit. En je blog lay out is veranderd zeker?!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, spannend.
    Veel voorpret met je magazine😁

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een bijdrage mocht leveren. Ben heel benieuwd.
    Mooie, frisse, nieuwe look heeft je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas