Doorgaan naar hoofdcontent

Zwoele Zomerbries Sjaal

Afgelopen week vertelde ik al dat het magazine Let's get Creative eraan komt. Een leuk lichtpuntje. Ik moet zeggen dat ik daar echt wel behoefte aan heb. Om me heen zie ik allerlei fijne berichtjes, kleine geluksmomentjes en mooie plaatjes, die zorgen voor wat afleiding.  Ik doe hier graag aan mee.


Voor Let's get Creative maakte ik twee ontwerpen. Vandaag laat ik het eerste ontwerp zien: de Zwoele Zomerbries sjaal. Deze filet gehaakte sjaal is gemaakt met Borgo de Pazzi Giza, een heel mooi garen van 100% katoen met een prachtig palet aan kleuren.


Ik vond het dan ook niet zo gemakkelijk om een keuze te maken uit al die kleuren. En van een kleurenkaart is dat helemaal lastig. Nu was Bert van BN Agenturen zo lief om mij wat meer kleuren toe te sturen, zodat ik ze in het echt kon bewonderen en een keuze kon maken.


Uiteindelijk werden het deze, mooie frisse kleuren die helemaal passen bij het voorjaar.


Fijn om te dragen bij je jas in het vroege voorjaar, of over je bloesje of jurkje op een zwoele zomeravond.

Let's get Creative kost € 8,95 en is te koop bij Borgo de Pazzi verkoopadressen.


Reacties

  1. Leuke sjaal. Een echte voorjaarskleur, dat zachte groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke sjaal. Mooie kleuren ook. Moet toch eens kijken waar ze het magazine verkopen, zag al zoveel leuke dingen voorbij komen.
    Voel je je al wat beter? of nog steeds ziek? Beterschap in ieder geval.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi, die sjaal! Je hebt de kleuren goed gekozen, ik denk dat die jou ook heel mooi staan, Daphne.
    Fijne groetjes, en zorg goed voor mekaar,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave sjaal zeg.
    Het is nu ineens nog super koud, maar ik zie het voor me, jij met deze leuke sjaal om je schouders in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, frisse kleuren.
    Het filetpatroon geeft een echt voorjaarsgevoel.
    Gezellig berichtje om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas