Doorgaan naar hoofdcontent

Druppelsjaal MAL

By Philon, de wolwinkel van Saskia, begon 2,5 jaar geleden met de verkoop van fijne wolletjes achterin het pand van Gittepetit (Creatief Ontmoeten) in de Molenstraat in Berkel-Enschot. Sindsdien groeide dit verkooppunt uit tot een heuse wolwinkel waar ik graag kom om lekker te snuffelen, mijn wolletjes en haak- en breibenodigdheden uit te zoeken en te brainstormen over allerlei nieuwe projecten. Om het jubileum van By Philon te vieren organiseert Saskia van 6 t/m 30 mei een feestje. Op afstand, zoals dat hoort in deze tijd. Saskia heeft allerlei leuks gepland voor haar klanten, waaronder de Druppelsjaal make-a-long (MAL). De druppelsjaal ontwierp ik speciaal voor het jubileum van Saskia in twee soorten garen.

Het ene sjaaltje haakte ik in MULTI met Lammy Hawaï 3.


En het andere in UNI met Yarn and Colors Baby Fabulous.


En hoe leuk is het om te zien hoe verschillend de sjaals zijn wanneer je hiervoor een ander garen gebruikt! Ik ben heel benieuwd welke jij het leukste vindt.

Het patroon van dit heerlijk weghakende sjaaltje krijg je bij aankoop van het haakpakket van de Druppelsjaal bij By Philon.
Het haakpakket van de Druppelsjaal MULTI kost € 5,50.
Het haakpakket van de Druppelsjaal UNI kost € 7,50. 
Daarnaast kun je bij aankoop van het garenpakket kans maken op leuke prijzen! Meer over de Druppelsjaal MAL en de voorwaarden om mee te kunnen doen met de wedstrijd lees je op de website van By Philon.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Ik heb net 2 pakketjes besteld, zo kan ik voor mijn moeder en mij allebei zo'n sjaal maken. Ik ben heel benieuwd. Ik vind je sjaal echt super leuk geworden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie voorjaar sjaals.
    Ik vind de eerste, met die vrolijke kleurtjes het leukst, maar dat komt dus vast juist door die vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De effen sjaal vind ik het mooist.
    Beiden ogen heel luchtig en stralen voorjaar uit. Leuk gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de effen sjaal ook het mooist, rustiger en het patroon komt mooier uit. Maar het is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk. Wens Saskia een mooi jubileum als je haar weer spreekt, jij viert het vast wel een beetje mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt