Doorgaan naar hoofdcontent

Pip bags

De afgelopen weken kon ik Instagram niet openen of Pip Bags in de gezelligste kleuren kwamen er voorbij. Ik kon de verleiding om deze leukerds zelf te gaan maken dan ook niet weerstaan. Het eenvoudige, maar o zo leuke ontwerp is van De Haakzolder en het enige wat je nodig hebt wat katoen in verschillende kleuren en wat vulmateriaal. Het patroon vond ik in haar Instagram stories.

 
Tot teleurstelling van mijn meiden was de mais die ik kocht niet bedoeld om zelf te poppen, maar bedoeld als vulling voor de zakjes.

De zakjes hadden verder weinig uitleg nodig, ze vlogen meteen al door de huiskamer en rakelings langs mijn theeglas.

En ze zijn niet alleen leuk voor thuis, om mee te gooien, kneden, sorteren, tellen, spelen... Maar ook voor op school lijken ze me superleuk. Mijn nichtje, met wie ik menig haakproject via Whatsapp bespreek, kwam op het leuke idee om er verschillende geluiden in te doen en er geluidenmemory mee te spelen.

En staan ze ook niet leuk in het mandje? Het ruimt meteen zo lekker op. Ook leuk om cadeau te geven op deze manier!

Reacties

  1. Ik kreeg een leuk idee, om deze leuke Pip Bags kado te gaan geven aan ons 4 jarige vriendinnetje, bij Ilse (By Ik)
    Nu moet ik me nog suf haken, want vriendinnetje is 10 Juni jarig.
    Ik hoop dat het leukt.
    Ze zijn zó leuk, alleen hier in huis gebruiken ze ze niet vaak, dus maak ik ze als kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat zie je ze vaak voorbij komen, zo leuk. De kleuren die je gekozen hebt zijn helemaal jij. Echt super leuk. Inderdaad ook leuk om cadeau te geven.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze zijn ook weer zo mooi. Ik heb er al zoveel gezien (en gemaakt).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zo leuk!
    Mooie kleuren hebben jouw Pip Bags. Als er niet mee gespeeld wordt, staan ze heel gezellig in dat mooie mandje.
    Ik heb al veel zakjes gehaakt om cadeau te geven. Nu willen onze kinderen ze ook graag voor thuis. Dus ik haak nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die moet je gewoon gehaakt hebben, niet?! Leuk zijn ze met een mandje er bij.
    Fijn groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke variant van de pittenzakjes. Maar kun je ze ook wassen?
    Groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt