Doorgaan naar hoofdcontent

Recycle sjaal

De afgelopen tijd publiceerde ik wat minder berichten dan je van me gewend bent. Mijn hoofd stond er niet altijd naar. Deze tijd vraagt soms om aandacht voor andere dingen. Hierdoor gaan er ook dagen voorbij dat ik geen haaknaald aanraak. Om vervolgens weer helemaal los te gaan met een nieuw project of één waaraan ik al eerder was begonnen, maar wat ik nog niet had afgemaakt. En ik kwam erachter dat er de afgelopen maanden van alles uit mijn handen was gekomen wat ik nog helemaal niet had laten zien. Zoals bijvoorbeeld deze katoenen omslagdoek, gehaakt met gerecycled garen. En dat terwijl ik 'm zo ontzettend gaaf vind!


Mooi in zijn eenvoud, wederom met het patroon dat ik onder meer gebruikte voor de Lentesjaal. In donkerblauw, de kleur die ik het allerliefste draag.


Toch haakte ik deze sjaal niet voor mijzelf, maar voor een lieve tante van manlief.


Afgelopen zomer haakte ik 'm in Frankrijk, zag ik toen ik de foto's bekeek. Ik herken de tegels van het zwembad bij het appartement in Deauville en de jurk die ik zo graag droeg vorige zomer. Onbezorgde tijden. Ook voor deze zomer boekten we een vakantie in Frankrijk, maar we houden er serieus rekening mee dat die dit jaar niet door zal gaan. Ach, er zijn ergere dingen. Zo lang we allemaal maar gezond zijn...

Reacties

  1. Bijzonder hoe dat werkt met bloggen voor iedereen. Jij komt er niet toe, terwijl het voor mij een welkome afleiding is. En de sjaal is prachtig, mooi garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een mooie omslagdoek! Heel mooi zo sober!

    Lieve-Groet, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaal. Mooie eenvoud.
    Soms zijn er andere prioriteiten. Goed om te beseffen wat echt belangrijk is en daar dankbaar voor zijn.
    Het beste gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een mooie omslagdoek. Echt super tof. Ik snap best dat je andere prioriteiten hebt, het zijn zulke rare tijden.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige omslagdoek! Het garen is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas