Doorgaan naar hoofdcontent

Textielposter

Als de seizoenen wisselen krijg ik altijd zin om het huis te restylen. Zeker nu ik al een dik half jaar bijna alleen maar thuis ben, vind ik het leuk om af en toe iets te veranderen. Ik kan helemaal blij worden van het geschuif met meubels en het wisselen van woonaccessoires. Met wat kleine aanpassingen ziet het huis er dan ineens heel anders uit. Zo kreeg onze slaapkamer een opfrisbeurt. Met een nieuw kleurtje op de muur, een mooie plant in een mand, een nieuw dekbedovertrek en wat droogbloemen in oude vaasjes ziet het er helemaal anders uit. 

Dit jaar waren we natuurlijk erg beperkt in ons gaan en staan. Wel hebben we genoten van een paar dagen aan zee in een prachtig huisje waar we zeker nog eens terug gaan komen. Lekker in onze eigen bubbel, met zijn viertjes, met spelletjes, boeken, Netflix en goed gevulde projectbags. 


Met een aangepast programma, waarin we vooral genoten van quality time met het gezin en de rust en schoonheid van de Zeeuwse kust, waren we er toch fijn even uit.

Ik kan nooit stoppen met het maken van foto's aan het strand.


Zo mooi met de steeds veranderende luchten.

Een plaatje van de duinen, gemaakt toen we eerder dit jaar een soortgelijk uitje hadden aan zee, paste perfect in onze gerestylede slaapkamer. De kleuren van het gras en het zand, heel simpel maar zo mooi...
Graag wilde ik iets anders dan 'gewoon' een foto op canvas of in een lijst. Bij Fotofabriek zag ik dat ik ook kon kiezen voor een foto op textieldoek, afgewerkt met latjes boven en onder. Helemaal leuk, dit fijne plaatje in de slaapkamer dat ons herinnert aan hele fijne momenten met ons gezin in deze bizarre tijd van social distancing, veel thuiswerken, een lege sociale agenda, het dragen van mondkapjes (zelfs die kun je laten bedrukken bij Fotofabriek). Al met al mogen wij niet klagen, we zijn gezond en hebben het fijn samen. Ik hoop dat voor jou hetzelfde geldt.

Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 

Reacties

  1. Een heel herkenbaar verhaal ... ;-) Het eindeloos fotograferen op het strand, schuiven met meubels, genieten van kleine dingen en het fijn hebben met elkaar.
    Jouw foto op textiel is prachtig. Erg leuk met de latjes. Ga ik onthouden. Jullie slaapkamer ziet er gezellig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas