Doorgaan naar hoofdcontent

Walter Walvis

Nu het volop herfst is en de winterjassen weer tevoorschijn zijn gehaald, haak ik het liefst alleen maar lekker warme sjaals. Toch zoek ik af en toe een ander soort projectje om wat af te kunnen wisselen. Meestal duik ik dan in mij stapel haakboeken, op zoek naar een leuk patroontje. 

Toen ik een dik jaar geleden mocht meewerken aan het boekje Zomer & Zee Haaksels en de andere patroontjes in het boekje zag, was ik op slag verliefd op Walter Walvis. Walter Walvis is een ontwerp van Sylvia van Yarn and Ginger Tea


Deze week gingen de tuinmeubels weer de schuur in, maar Walter haakte ik nog lekker buiten. 


Walter kreeg een rammeltje in zijn buik en zo werd mijn versie van Walter een rammelaar. Is ie niet schattig?

Alle vier de boekjes uit de Haaksels serie staan boordevol leuke haakpatroontjes. Je kunt ze nog steeds bestellen bij Freubelweb. Ook worden de boekjes in verschillende (wol)winkels verkocht.

Reacties

  1. Zo'n leuk patroon, jouw versie is ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is Walter geworden. Heel erg mooi hoor. Lekker dat je dat nog buiten kon doen. en wat een goed idee van het rammeltje.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    En sjaals ... je kunt er niet genoeg hebben toch? Heerlijke projecten zijn dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik word altijd blij van deze projecten!

    LieveGroetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon