Doorgaan naar hoofdcontent

Mini Kerstbal

Ik vertelde al dat ik, ondanks mijn 'geen Kerstgekte voor Sinterklaas' principes, volledig losging met het haken van Mini Kerstboompjes. Voor het Nationaal Ouderenfonds wilde ik, net als voorgaande jaren, weer kaartjes maken met gehaakte kerstfiguurtjes. Vol enthousiasme ging ik aan de slag met printer en papiersnijmachine tot ik een hele stapel kaartjes had. Ik wilde de Mini Kerstboompjes er aan vast gaan maken en... het kerstboompje kwam buiten de zijkanten van het kaartje uit. Ik vond het zonde om de kaartjes allemaal weg te gooien en dus bedacht ik nog een kleinere mini, die wél op het kaartje paste: de Mini Kerstbal. Is het geen schatje?

Wil je ook aan de slag met Mini Kerstbal? Download dan hier het patroontje:


Het kerstballetje haakte ik met Yarn and Colors Charming en Lammy Lurex.

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke mini kerstbal. Echt heel schattig. Dankjewel voor het patroon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost, want het is inderdaad zonde om die kleine zelf gesneden kaartjes weg te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel leuk! Mooi eenvoudig en het glittertje is subtiel.
    Goed opgelost zo. De ontvangers zullen er vast heel blij mee zijn.
    Ik ben blij met je patroon. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, deze zijn super cute! Wie weet dat ik dit wel kan proberen met de bewoners op m`n werk! Zo leuk!

    Lieve-Groet,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt