Doorgaan naar hoofdcontent

Mini Kerstboom

Afgelopen week was ik bij het tuincentrum voor wat potjes voor de babyboom in de bloempot van mijn pilea, toen ik ineens middenin de Kerstshow stond. Ik liep er via de kortste route doorheen, probeer in deze tijd zo kort mogelijk in een winkel te zijn. Voor kerstversiering en kerstmuziek vind ik het bovendien nog veel te vroeg, daar begin ik normaal gesproken pas mee na Sinterklaas.


Toch leek het wel of ik, of ik het wilde of niet, een beetje werd aangestoken door het kerstgevoel, een  paar dagen later betrapte ik mezelf erop dat ik ineens Kerst Mini's zat te haken. Oorspronkelijk was ik aan de slag gegaan met een van mijn oude patroontjes, maar al snel kwamen er nieuwe ideeën boven borrelen. Zoals deze Mini Kerstboom, eigenlijk een kleine variant van Oma's Kerstboom, die nóg sneller klaar is. Heel handig als je er veel moet hebben en niet te veel na wil denken.

Supercute om aan een cadeautje te hangen of op een kerst- of menukaart te plakken.

Wil je deze superschattige Mini Kerstboom ook haken? Download dan hier het patroon:


Ik haakte de boompjes met Yarn and Colors Charming, maar je kunt ze natuurlijk ook haken met een restje katoen of ander garen.

Reacties

  1. Te, te te lief!!
    Ik ga mijn haak spullen weer eens tevoorschijn halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief!
    Bedankt voor je patroon.
    Veel dingen ervaren / beleven we nu anders, hè? Ik kan me zo voorstellen hoe jouw rondje door het tuincentrum ging ;-). We maken er maar het beste van.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig zeg. Echt heel erg leuk.
    Fijn weekend.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt