Doorgaan naar hoofdcontent

Feest- & Gelukspoppetjes Haken

Afgelopen zaterdag werd ik verrast met een feestpakket ter ere van de boeklancering van Feest- en Gelukspoppetjes Haken, al weer het 15e (!) boek van Annemarie Arts, ook wel bekend onder de naam Haakidee.

Van het uitpakken van zo'n mooi verrassingspakket maak ik altijd even een momentje. In het met liefde ingepakte pakketje vond ik het boek, dat ik kreeg aangeboden door Uitgeverij Kosmos en een lief buisje geluk van De Winkel van Maartje, aangevuld met lekkers en leuks van Annemarie.

Het boek, dat vanaf vandaag in de winkel ligt, staat boordevol leuke ideetjes en patronen voor het haken van gelukspoppetjes, verjaardagskettingen, boekenleggers en vingerpoppetjes. Op de Instagram pagina van Annemarie had ik laatst bovendien gezien dat Annemarie een bijtring van 10 cm doorsnee had gecombineerd met een gehaakt gelukspoppetje. Dat vond ik zo'n leuk idee, dat ik daarmee begon. Ik koos het schattige schaapje en deed in de onderste gehaakte kraal een rammeltje. 

Daarna vroeg ik aan jongste om een gelukspoppetjes uit te kiezen, zij koos voor het kuikentje dat net uit de schaal piept. Deze maakte ik als tas- of sleutelhanger.

En ik mag jou ook laten meedelen in de feestvreugde. Met de actiecode FEESTGELUK ontvang je nu 50% korting* op de haakpatronen bij haakidee.nl.
*Deze code is geldig t/m 30 juni 2021 op alle haakpatronen van haakidee.nl en is niet geldig op al lopende bestellingen of inwisselbaar voor contanten.

Reacties

  1. Lijkt me een erg leuk boek!
    Jouw gelukspoppetjes zijn erg mooi geworden. Leuk idee ook met de bijtring.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pakket Daphne. Super leuk. Jouw gelukspoppetjes zijn echt heel erg leuk geworden. Te schattig gewoon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige sleutelhanger. Leuk dat Annemarie ook andere dingen ermee maakt dan alleen gelukspoppetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon