Doorgaan naar hoofdcontent

Olifant Rammelaar

Het gaat hard momenteel met de baby cadeautjes. En omdat ik het niet leuk vindt om steeds hetzelfde te maken, ben ik steeds op zoek naar nieuwe ideeën. Mijn haakboeken en Pinterest zorgen voor de nodige inspiratie, maar vooral op Instagram doe ik nieuwe ideeën op.


Zo zag ik al vaker deze leuke olifant rammelaar en ik besloot op zoek te gaan naar het patroon. Het bleek een Zweeds ontwerp van Emlansemlans Kreativa.


Nu kom er meestal wel uit, uit anderstalige patronen, maar ik vond het toch wel handig dat ik bij Dutch Litte Dots de Nederlandse vertaling vond.

Voor de blauwe werd al snel een bestemming gevonden en dus haakte ik meteen nog een okergele.

Reacties

  1. Wat een leukerd! Deze ga ik onthouden, bedankt voor deze tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke olifantenrammelaars. Echt schattige kraamcadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dee heb ik ook al heel vaak gehaakt. Blijven leuk en erg in trek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, to tof. Mooi resultaat met een klein haakwerkje.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig haakwerkje. Dat olifantje is te leuk gewoon. Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Leuk als kraamcadeautje.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beiden zijn erg leuk! En mooi in combinatie met de kaarten.
    Fijn hè, zulke kleine projectjes met een groots resultaat. Ook handig om een paar tegelijk te maken en klaar te hebben liggen.
    Ik ga eens kijken of dit patroon dezelfde is als ik wel eens gebruikt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zelf al regelmatig gemaakt...altijd fijn om te maken En te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas