Doorgaan naar hoofdcontent

Raff Robot

Een tijdje terug haakte ik voor de baby´tjes van twee collega´s een Babydekentje. Voor de grote broer van een van de kleine mannetjes haakte ik Raff Robot uit het boek Rammelaars en Knuffels Haken van Annemarie Arts.

In dit boek staan zoveel leuke patronen, ik haakte er al verschillende als babycadeautje. Van die fijne projectjes die je in een middag of avond af hebt. Ik hou ervan!

Deze knuffel is heel anders dan de knuffels die ik altijd haak. Raff Robot is lekker stoer en erg leuk ter afwisseling van de meer lieflijke patronen waar ik normaal voor kies.

Reacties

  1. Wat een stoere knuffel.
    Ik vind 'm erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leukerd, en helemaal voor een grote broer. Soms is het echt leuk om eens iets anders te kiezen dan je normaal gesproken doet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt