Doorgaan naar hoofdcontent

Hondenspeeltje

Een tijdje terug was ik op zoek naar een cadeautje voor de hond van vrienden. Nu heb ik daar echt heel weinig verstand van. Ik heb er nu eenmaal niet zoveel mee, met honden. Dit tot grote teleurstelling van de kinderen (er gaat geen week, bijna geen dag, voorbij dat het er bij ons thuis over gaat). Al speurende kwam ik een aantal hondenspeeltjes tegen die je heel gemakkelijk zelf kan maken.

Laatst knoopte ik een aantal plantenhangers, hiervan hou je altijd flinke stukken draad over. Zonde om weg te gooien! Ik bedacht me dat ik deze restanten prima zou kunnen gebruiken voor dit hondenproject.

Ik knoopte een stel draden aan elkaar met hele stevige knopen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de hond het zomaar uit elkaar trekt en dus riep ik de hulp in van manlief, met de kracht van ons tweeën zaten ze goed vast! Toen draaide ik er, net zo stevig, koord omheen. Ook hierbij trokken we beide aan één kant om het extra stevig te maken.

Deze week is, tot grote blijdschap van de kids, de hond van mijn schoonzusje en haar gezin bij ons te logeren. Zij kreeg eerder ook zo'n speeltje en was daar flink mee los gegaan. Tijd dus voor een nieuwe! En leuk om te zien hoe leuk ze 'm vindt. :-)

Reacties

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuk hondenspeeltje heb je gemaakt. Echt super schattig. Wat leuk dat jullie een logeerhond hadden, ik snap dat de kids er helemaal enthousiast van werden haha. Hopelijk heeft de hond er veel plezier van.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt! Slim om je restanten te gebruiken.
    En je label maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas