Doorgaan naar hoofdcontent

Daisy Square Tote Bag

Vorige zomer kon ik niet stoppen met het haken van tassen. Zo haakte ik de Primavera Flower Tas en de Primavera Flower Tas XL. En ik haakte voor oudste de Granny Square boodschappentas. Ook jongste wilde er wel een en dan liefst één in de kleur paars, niet bepaald mijn lievelingskleur. Jongste heeft veel paarse kleding in haar kast (die haar super staat!) en daar wilde ze wel een tas bij. Het liefst één met madeliefjes, want daar houdt ze zo van.


Voor de tas gebruikte ik Yarn and Colors Epic (what else) in de kleuren Mustard, Cream, Ecru en Lilac en haaknaald 4.5.

De vierkantjes met de madeliefjes haakte ik als volgt:

De tas staat super bij de paarse garderobe van jongste. 

En als ik dit plaatje van afgelopen zomer zie, aan het meer van Annecy, dan krijg ik al weer zoveel zin in de zomervakantie!

Reacties

  1. Wat een mooie tas!
    Leuk dat ze haar eigen wensen voor de tas aangaf. Daar is er maar eentje van. Leuk zo'n unieke tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele leuke tas.
    Wat zijn de madeliefjes leuk, je ziet meteen dat het deze bloemetjes zijn.
    Het paars staat er mooi bij, bij het wit en subtiele geel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Gestrikt

Te gekke tas