Doorgaan naar hoofdcontent

Knit & Knot

Op 4, 5 en 6 april is al weer de 7e editie van de Brabantse brei- en haakdagen Knit & Knot in de Koepelhal in Tilburg. Voor mij is dit evenement echt om de hoek en jongste en ik hebben er een traditie van gemaakt om hier samen naar toe te gaan. Na de afgelopen editie in het najaar gemist te hebben, zijn we dit voorjaar zeker van plan om even een kijkje te gaan nemen. Tenminste, als dat lukt, want op dit donderdag en vrijdag moet ik werken en zij naar school en ik zag dat haar hockeywedstrijd wel heel ongelukkig gepland is op zaterdag... Knit & Knot is niet alleen leuk vanwege de vele mooie bolletjes wol, maar ook omdat er altijd wel een aantal bekenden zijn om te ontmoeten.


By Philon, het fijne wolwinkeltje van Saskia, gevestigd in het pand van Gittepetit Creatief Ontmoeten in Berkel-Enschot, staat ook weer op de beurs met een fijn assortiment aan garen. In haar kraam(stand nummer 22) heeft ze een flink aantal leuke items om te laten zien voor de nodige inspiratie, waaronder een aantal items dat ik haakte met een van mijn favoriete garens: Yarn and Colors Epic. De komende dagen laat ik de items één voor één zien, met het patroon erbij. Zodat je het patroon na aankoop van de bolletjes hier op mijn blog meteen kunt downloaden en aan de slag kan gaan.

Ook Loes Verhoeven van Freubelweb is, samen met de Esther Vergeer Foundation, te vinden bij Knit & Knot. Na het succes van het superleuke boekje Kerst & Winter Haaksels komt op 4 april het boekje Pasen & Lente Haaksels uit, dat weer bestaat uit een aantal patroontjes van bekend haakbloggers/-Instagrammers. Bij Knit & Knot worden workshops gegeven waar je één van de patroontjes uit het boekje kunt haken én natuurlijk het boekje kunt bemachtigen. Meer over deze workshops lees je hier.

Afgelopen weekend al kreeg ik het boekje van Loes cadeau en ik kan je vertellen, het boekje is weer heel erg leuk geworden! Wil je ´m ook bestellen? Ga dan snel naar de winkel van Freubelweb.

Reacties

  1. Zo'n hockeywedstrijd kan behoorlijk wat roet in het eten gooien.
    Hopen dat jullie toch even kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat leuk dat je dochter en jij er zo'n traditie van hebben gemaakt om te gaan. Ik ben 1 keer op de knit en knot geweest maar het is voor ons wel heel erg lang rijden dus wij slaan over. Hopelijk gaat het voor jullie lukken met werk en sport. Ik heb het eerste boekje ook besteld dus het pasen en lente haaksels boekje moet ik denk ik ook maar toevoegen aan mijn collectie hihi.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn zo'n traditie. Hopelijk lukt het om voor of na het sporten te gaan.
    Leuk om de komende dagen verschillende patronen voorbij te zien komen.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas