Doorgaan naar hoofdcontent

Hans Grizzlybeer

Pica Pau is een van mijn favoriete haakboeken. In het boek staan geweldige patronen Yan Schenkel met prachtige details. Dit laatste is ook precies waarom ik er nog niet zo veel uit gehaakt heb. Als je me al wat langer volgt, dan weet je dat ik een beetje een hekel heb aan het haken en aan elkaar maken van kleine onderdelen. Eerder haakte ik al Kikker Victor uit dit boek, zo'n leukerd!

Al bladerend door het boek kwam ik nu het patroon van Hans Grizzlybeer tegen, ook al zo'n schatje. Met garen dat ik nog had (ik probeer de laatste maanden mijn enorme voorraad garen wat te laten slinken) ging ik aan de slag.

En oh, wat is ie leuk geworden! ♡

Reacties

  1. Heel leuk. Dat aan elkaar zetten is inderdaad soms wat je tegen houdt. Maar deze zijn zo leuk, dat je toch overstag gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke beer. Echt te schattig gewoon. Dat in elkaar zetten van zo'n amigurumi vind ik ook zo'n klus, daarom haak ik bijna nooit knuffels haha. Toch maar eens wat vaker doen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt te leuk om niet te haken. Ik heb het boek ook, alleen 'de tijd'...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverd!
    Zo herkenbaar dat aan elkaar maken/haken niet favoriet is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is deze leuk!! Super toepasselijk voor deze tijd met sjaal!!

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk!! Ik snap dat het niet je favoriet is. Ik heb heel wat kleine beestjes gehaakt maar op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee... Nu haak ik het liefst dekens.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt