Doorgaan naar hoofdcontent

Knit & Sip

 Afgelopen vrijdag ontving ik van KnitPro een prachtige set met breinaalden. De verrassing was groot toen ik de doos openmaakte, zo mooi als de inhoud was! In de doos zat de Knit & Sip set, aangevuld met twee espressokopjes. Wat een verwennerij...

De Knit & Sip (Brei & Koffie) set bestaat uit een prachtige doos met rondbreinaalden, variërend in de maten 3.5 tot 8.0 en een etuitje in de vorm van een koffieboon met daarin de kabels. Ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

Elke maat breinaalden heeft een koffiegerelateerde naam. Voor mijn nieuwe breiproject koos ik voor maat 4.0 met de naam Latte. En laat dat nu net een koffie zijn die ik regelmatig voor mezelf maak.

Het verbaasde me niet dat de naalden erg fijn breien, zelf kies ik eigenlijk ook altijd voor dit merk, niet alleen voor rondbreinaalden maar ook voor grote haaknaalden en tunische haaknaalden. Superblij ben ik dus met deze set! 


Deze blogpost kwam tot stand door middel van een samenwerking. 

Reacties

  1. Begrijp ik nou goed, dat je deze prachtige set cadeau hebt gekregen van KnitPro? Wow, geweldig! Ik gebruik ook alleen nog maar KnitPro naalden, mijn laatste aankoop is een Nova Cubics 3,5mm 120cm lange rondbreinaald. Het bijzondere aan deze naald is, dat de naalden niet rond maar vierkant zijn.
    Ik heb er een paar sokken mee gebreid, en verwachtte dat het even wennen zou zijn, maar nee hoor, het breit geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja, ik kreeg ze inderdaad cadeau van KnitPro om te testen. Gaaf hè! Ben er erg blij mee.

      Verwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wauw, wat gaaf dat je dit cadeau hebt gekregen van knitpro. Heerlijk om zo'n mooi pakket te mogen ontvangen. Heel veel plezier ermee. Je hebt ook hele mooie breiprojecten.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verwennerij eerste klas. Veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde net schrijven, wat goed om jezelf zoiets mooie kado te geven, maar lees nu goed en zie dat je ze kado KREEG!!
    Wauw, dan geniet je er toch volop van.
    Ga maar lekker breien en mooie dingen maken. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig cadeau om uit te testen. Zien er super gaaf uit. ! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW!! Wat een prachtige set van KnitPro. Ik heb er de sokkennaalden 2.25mm van. Ook zo mooi en fijn om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Te gekke tas

Gestrikt