Doorgaan naar hoofdcontent

Kraamcadeautjes haken

En toen was het al weer 2021... Ik wens jou en jouw dierbaren alle goeds toe voor dit nieuwe jaar. 

Voor mij stond het einde van het creatieve jaar in het teken van het afmaken van opdrachten en lopende projecten. Ook haalde ik haak- en breiwerk uit, waarvan ik wist dat ik ze toch niet af zou maken of die me onvoldoende plezier gaven. Zo kon ik lekker opgeruimd het nieuwe creatieve jaar in. In de kerstvakantie haakte ik er flink op los, daarvoor was nu voldoende tijd. Veelal kleine, overzichtelijke projectjes, die ik in de kerstvakantie fijn af kon ronden.

In de week voor Kerst ontving ik van Annemarie Arts, bekend van Haakidee, een heel mooi feestpakket ter ere van de lancering van haar nieuwe boek Kraamcadeautjes haken. In het feestpakket zaten het boek, 2 extra patronen, thee met wat lekkers én een haakpakket om één van de vele leuke kraamcadeautjes uit het boek te haken.

Als ik zo'n mooi pakket krijg ga ik er graag even op mijn gemak voor zitten om er extra van te genieten. Wat een mooi boek is het weer geworden, boordevol leuke items als rammelaars, knuffeldoekjes en babyboekjes in verschillende thema's, te leuk! Zo kun je ook een hele set haken rondom een bepaald thema, bijvoorbeeld boerderij of feestvarken. Zo'n set is heel tof voor in een kraammand.


Met het garenpakketje voor de eend rammelaar ging ik aan de slag. Zoals ik van de patronen van Annemarie gewend ben haakte ook deze rammelaar heerlijk weg en was de rammelaar in no time klaar. Ik leukte 'm nog wat extra op met een strikje (niet dat het nodig was om 'm op te leuken, maar ik vind het zo schattig, zo'n strikje).

De schattige ballonnetjes haakte ik volgens één van de extra patronen uit het feestpakket.

Reacties

  1. De allerbeste wensen voor een mooi, gezond en creatief 2021.
    En een hele leuke set heb je gehaakt, die ballonnetjes, super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en je dierbaren ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat gaaf dat je zo'n feestpakket mocht ontvangen. Echt heel leuk, een feestje op je deurmat gewoon. Je rammelaar vind ik echt super geworden. Echt heel lief.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijn en creatief 2021!
    Heel leuk zulke kraamcadeautjes. Je hebt er ook zulke gezellige foto's van gemaakt. Een feestje om te bekijken. Dindsdag is er een buurjongetje geboren. Je kunt wel raden wat ik dit weekend ga doen ;-)
    Goed weekend. Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leukerd! helaas is mijn kruimel er al te groot voor anders had ik het wel geweten! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Granny Square Boodschappentas

Pannenlappen

Eiermuts

Te gekke tas