Doorgaan naar hoofdcontent

Tunische Strepen Sjaal zonder strepen

Een tijdje terug haakte ik de Tunische Strepen Sjaal. Die haakt zo lekker weg! Deze steek vind ik zo leuk om te haken en bovendien werk ik heel graag met Cool Wool van Lana Grossa. Het plaatselijke wolwinkeltje had het garen in de uitverkoop en dus sloeg ik een flinke voorraad in. Ik haakte er ook al de Rechte Driehoeksjaal van, die ik zo graag draag.


Met de 6 bollen die ik kocht in deze crème kleur haakte ik nog een Tunische Strepen Sjaal, maar nu zonder strepen. 

Om de sjaal haakte ik een rand van vasten met haaknaald 4.5. Dit had ik bij de Strepensjaal niet gedaan, de oorspronkelijk rand vond ik netjes genoeg.

De sjaal gaf ik mijn moeder voor Sinterklaas cadeau.


Reacties

  1. Je moeder zal er wel heel blij mee zijn, het is echt een prachtige sjaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Je moeder zal er vast blij mee zijn met haar sjaal. Ze kan hem nu goed gebruiken. Wat is het koud buiten. Ik heb nog wat garen liggen, misschien dat ik dat maar ga gebruiken voor zo'n sjaal, lijkt mij super tof. Nu nog tijd vinden ervoor. haha.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super mooi resultaat. Ik moet dringend die tunische haknaalden boven halen ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet deze sjaal er heerlijk cosy uit! Heel mooi!

    Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, daar heb je je moeder vast heel blij mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjaal gehaakt van 2 bollen zeemanwol kleur petrol (2euro)
    Prachtig geworden.dank voor gratis patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook prachtig. Daar is je moeder vast heel blij mee.
    De sjaal haakt idd heerlijk weg. Ben ongeveer op de helft ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Daphne, wat een prachtig resultaat! Ik denk dat ik hem ook ga maken, als cadeautje. Hoe groot wordt de sjaal als je het patroon volgt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn sjaal is ongeveer 180 cm lang en 30 cm breed. Mooi cadeau!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon