Doorgaan naar hoofdcontent

Kerstman

Vanavond is het pakjesavond. De kids (en papa en mama) kijken ernaar uit. Toch kijk ik ook uit naar morgen, naast een zaalhockeywedstrijd van oudste staat er sinds weken niets op de planning. Heerlijk! We hebben dan uitgebreid de tijd om het huis in kerstsfeer te brengen.


De laatste weken had ik zo weinig tijd om de haken. Tussen de bedrijven door haakte ik wat kleine projectjes, zoals dit lieve kerstmannetje.


Het patroon dat ik gebruikte vind je in mijn blogbericht Sinterklaas. Ik verving het rode katoen door grijs katoen en liet het kruis op de mijter weg.

Ben jij ook al bezig met in kerstsfeer brengen van je huis?

Reacties

  1. simpel toch eigenlijk he ander kleurtje is het ineens een ander menneke
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Daphne. Fijne Sinterklaas.
    En morgen mogen we....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Jeannette, voor het idee van de kerstman! En veel plezier dit weekend.

      Verwijderen
  3. Wat een leukerd. Ik ben nooit zo van het versieren. Een paar kleine dingetjes maar verder niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi in zijn eenvoud, LEUK!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstman! Ik ga (bijna) een kerstman maken die er wel wat op lijkt. Veel plezier vanavond! Wij gaan het morgenmiddag vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Veel plezier met versieren.
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstman! Die wil ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind deze Kerstman heel leuk, eigenlijk kun je nu een heel 'kabouter'-dorp gaan haken want die mannetjes lijken ook nog eens op kabouters :-)
    Hier werd er inderdaad ook al met kerstversiering begonnen en deze keer laten we ons helemaal gaan, ALLE versiering wordt uitgestald.
    Fijne zondag nog, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kerstman is echt gaaf. Juist door de kleur en de eenvoud vind ik hem echt mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, so lovely in this color! Thank you very much for the pattern. Have a nice week! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh zo leuk!!!!

    gr Elisa
    http://woolpalace.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon