Doorgaan naar hoofdcontent

Windlicht

De dag na pakjesavond versierden we de kerstboom, die manlief en de meisjes de dag ervoor uitzochten op het land bij de boer. Zo heerlijk kneuterig vind ik dat. Met de rubberlaarzen aan het land op om de boom op het land uit te kiezen en 'm vervolgens door de boer uit de grond te laten scheppen. Leve het platteland.

Dit jaar decoreerden we ons boompje en de huiskamer enkel met zilver, wit en grijs, eenvoudig maar mooi.


Behalve een stolp van HEMA kocht ik niets nieuws. Inmiddels hebben we zoveel mooie spullen verzameld, dat dat niet meer nodig is.


Wel haakte ik een hoesje om een oude vaas, die ik uit de garage plukte. Op Draad en praat... vind je het patroon voor dit windlicht.
 

Reacties

  1. Leuk....ook je druiventak is mooi. Heb je hem gespoten?

    Geniet er van.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tak zat ooit in een mooi bloemstuk dat we cadeau kregen. Ik denk inderdaad dat ie gespoten is. In ieder geval te mooi om weg te doen nadat het bloemstuk verwelkt was!

      Verwijderen
  2. Oh wat een mooie boom zeg.
    Rust, daar gaan wij dit jaar ook voor.
    Weinig poespas en weinig kleur. Veel lichtjes, dat wel weer.
    Leuk om een vaas zo op te leuken, ik ga gauw eens via je linkje kijken naar het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker knus!!! Ik hou ervan :) Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Dat krukje wil ik ook nog zo omhaken! Het staat zo gezellig!

    Liefs,
    Frederika
    CrochetAddictNL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi windlicht! Mooie bog ook! Ik ga je volgen.....

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, het windlicht! Ik heb 'm ook gemaakt. Staat heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en sfeervolle kleuren in jouw huis. Het sfeerlicht staat er prachtig bij.

    Ik wens je alvast Fijne Kerstdagen, een goede jaarwisseling en een uitmuntend 2016.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een gezelligheid zo!

    gr Elisa
    http://woolpalace.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk!
    Welke wol heb je gebruikt?

    Gr Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon