Doorgaan naar hoofdcontent

Terugblik


Het lijkt nog zo kort geleden dat ik mijn collage over 2014 maakte (zie Terugblik). Het samenstellen van die collage was een stuk makkelijker dan die van dit jaar, ik begon halverwege 2014 met bloggen en had dus een stuk minder foto's dan dit jaar. In mijn collage voor 2015 moest ik dus heel kritisch door al mijn projecten heen bladeren en keuzes maken. Hierboven zie je de projecten die ikzelf het allerleukst vond.

De meest succesvolle berichten van 2015 waren de toffe sloffen...

Ga naar Toffe Sloffen (patroon)
... en het hippe rokje.

Ga naar Hip rokje (patroon)
Het hippe rokje verscheen ook in een tijdschrift, mijn eerste echte publicatie, zo leuk!

Dit jaar zag ik de belangstelling voor mijn blog groeien. En zoveel leuke en lieve reacties kreeg ik op mijn berichten en patronen. Ik las ze allemaal met heel veel plezier. Het liefst had ik op alle reacties reageren, maar in de praktijk lukte me dat helaas niet altijd.

En omdat ik nog steeds zo veel plezier heb in het haken, schrijven en fotograferen ga ik in 2016 gezellig door met bloggen!

Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2016!
Liefs,
Daphne

Reacties

  1. Een goeie jaarwisseling en een goed en creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne jaarwisseling en een goed, fijn en gezond 2016 voor jou en iedereen die je lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk moet je doorgaan met bloggen! En met haken ook, want wat een prachtige selectie heb je gecreëerd!
    Tot ziens op elkaars blog in 2016!
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè, om nog eens door al je maaksels te kijken. Ik heb het net ook gedaan. Ik volg met veel plezier je blog, dus tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jullie ook de beste wensen, en dat er maar weer veel uit onze haaknaald mag rollen
    veel liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou beste wensen. Je hebt een mooie site, fijn dat we er in 2016 ook van mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via mijn schoonzusje kom ik op jouw blog terecht. Wat een mooie dingen maak jij! Ik ga jou volgen in het nieuwe jaar. Een creatief 2016 gewenst!
    Groetjes,
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi overzicht heb je gemaakt.

    En ik kom hier voor het eerst maar het zal zeker niet bij deze ene keer blijven.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon