Doorgaan naar hoofdcontent

Sterren

Voor de kerstdagen wilde ik wat leuke hangers maken om weg te geven. Ik gebruikte Lana Grossa Cotton Mix in wit en grijs, haaknaald 4.0 en een paar witte, houten kralen.


Het lijkt wel een zwart-wit foto, vind je niet?

In zo'n doorzichtig kaartenzakje worden de hangers ineens mooie cadeautjes.


Het patroon van de ster is op vele plekken te vinden, ik gebruik altijd het patroon van Xuabe Xuabe, daar staat zo'n fijne tekening bij.


Voor de zeshoekige sterren gebruikte ik het patroon van Anabelia Craft Design. Zij gebruikte voor haar sterren twee kleuren garen, haar sterren zijn echt prachtig en dus zeker het bekijken waard.


Ik besloot het deze keer te houden bij simpel wit en grijs, mijn kleuren deze kerst.

Reacties

  1. ziet er weer leuk uit, vorig jaar zwart met zilver, dit jaar toch weer rood en wit

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sterren zeg, vooral die eerste.
    Ik heb afgeloepn week sterren zitten haken, via een patroontje van internet, maar bijna allemaal lijken het meer bloemen!
    Ik krijg de punten niet zo mooi.
    Ik heb even naar je linkje gekeken, maar.....das een andere taal, whoehoehoeeee, zo verdrietig wordt ik daarvan ;-)
    Nu moet ik me maar even gaan verdiepen in de tekening (maar ik en patroon lezen via een tekening is echt geen goeie optie, ;-) )
    Mooie kleuren ook, inderdaad, dit jaar lijkt het wel of iedereen voor rust kiest.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, je kerststerren.Inderdaad erg leuk verpakt, en met die kraal is het helemaal af! Ook je zeshoekige sterren zijn mooi! Ik houd wel van simpele kleuren!

    Fijne dagen!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerststerren. Leuke kerstcadeautjes. Voor deze mooie kersthanger heeft iedereen wel een plekje in huis en deze kleuren staan altijd.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de links naar de patroontjes; zo'n 5-hoekige ster die echt mooi van vorm is, vind je niet gauw. En inderdaad, in die doorzichtige zakjes lijken de sterretjes recht uit de winkel te komen :-)
    Maar op zichzelf zijn ze ook al prachtig! Ik zou er in elk geval wel een plekje voor weten te vinden!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Leuk idee om een kraaltje er boven te doen. Ik hou ook wel van rustige kleuren, maar deze keer hebben we uitgepakt... Alle kerstballen die we hebben zijn op verschillende plaatsen in huis opgehangen/neergelegd (ook in allerlei kleuren).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie cadeautjes. Leuk om te maken en leuk om te krijgen! Fijne feestdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn heel leuke, stijlvolle cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de sterren met vijf punten zo leuk. Maar ik heb echt nog een duidelijke beschrijving nodig, ik haak nog niet zo lang. Zou je me die kunnen geven als je wat tijd hebt. Ik zou ze graag zelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mandje - patroon

Pannenlappen

Granny Square Boodschappentas

Te gekke tas

Chunky Deken - patroon